اکبر عبدی از بیمارستان مرخص می شود_مهتاب من

اکبر عبدی از بیمارستان مرخص می‌شود


به گزارش مهتاب من

به گزارش مهتاب من از تنسیم، اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون روز قبل پنجشنبه ۱۶ مرداد در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

اکبر عبدی با سپاس از همکارانش در سریال «سبزواران»، دوستان و طرفدارانش درمورد آخرین حالت درمانی خود او گفت: شامگاه پنجشنبه ۱۶ مرداد مقداری حس ناراحتی در دست و سر داشتم که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدم و تحت نظر پزشکان درمان اغاز شد.

وی پافشاری کرد: آزمایشات مورد نظر پزشکان انجام شده و خوشبختانه روال درمان به خوبی پیش رفته است و با صلاحدید پزشکان تحت نظر هستم و به زودی مرخص می‌شوم و خوشبختانه جای نگرانی نیست.

عبدی با سپاس از پزشکان و تیم درمان در ادامه گفت: از همه مردم که همیشه به من لطف دارند، سپاس می کنم و از همه آنها طلب دعای سلامتی و عاقبت بخیری دارم.

مرتضی رزاق کریمی تهیه‌کننده سریال «سبزواران» در عیادت با آرزوی سلامتی برای اکبر عبدی خبرداد که قسمت‌هایی از سریال «سبزواران» قرار است در شهر مشهد و سبزوار فیلمبرداری شود که ان‌شاءالله به زودی سپس از بهبودی کامل این بازیگر با سفر به مشهد مقدس ضمن زیارت بارگاه امام رضا (ع) سکانس.های باقی مانده تصویربرداری می‌شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی