به گزارش مهتاب من
به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر کارگر جم پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: برای من دلنشین می بود که ایشان همیشه از همه به نیکی یاد میکرد و هیچزمان ندیدم از فردی شکایت کند. در هر صورت، ما یک بزرگمرد را از صحنه فوتبال و باشگاه استقلال از دست دادیم. امیدوارم منش و روش ایشان که مدام آرام، بیحاشیه و در حمایتاز فوتبال و باشگاهش می بود، برای همه به گفتن یک اسوه مورد نظر قرار گیرد.
او در ادامه گفت: مرحوم کارگرجم قضیه خاصی را که به گفتن ایده نقل شود گفتن نمیکرد، اما مسئله زیاد مهم این می بود که تا آخرین هفتههای عمرشان همیشه در کنار تیم پیشکسوتان حاضر میشدند، حمایتمیکردند و همراه بودند. او علاقه بسیاری داشتند که نزدیکی و اتحاد بین پیشکسوتان استقلال شکل بگیرد. در هر صورت، امروز هم که عاشقان تعداد بسیاری در اینجا جمع شدهاند، همه میدانند که چه بزرگمردی را از دست دادهایم.
وی درمورد درگذشت احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال افزود: توفیق داشتم چند ماه پیش در دوران بیماری او که مدتی در خارج از تهران اقامت داشتند، به دیدارش بروم. او یکی از چهرههای خوشنام در مدیریت ورزش سرزمین می بود. در واقع نوعی حس قرابت منشی و فکری بین او و اکبر کارگر جم میبینم؛ هر دو مدام بر نکات مثبت پافشاری داشتند و امیدوار بودند. این روحیه امیدواری به نظر من زیاد به او پشتیبانی کرد تا زمان بسیاری با بیماریشان مبارزه کنند.
سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ماموریت ماست که به گفتن باشگاه، برای هر پیشکسوت و مدیری که از خانواده پرافتخار استقلال میرود، نهایت تلاش خود را انجام دهیم. حتماً با هماهنگی کمیته پیشکسوتان و خانواده ایشان، اگر صلاح بدانند، باشگاه استقلال در خدمتشان خواهد می بود تا بتوانیم مراسم شبیهی را برای این مرحوم برنامهریزی کنیم.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





