تیم ملی تنیس روی میز زنان در جایگاه یازدهم آسیا ایستاد – مهتاب من

تیم ملی تنیس روی میز زنان در جایگاه یازدهم آسیا ایستاد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش مهتاب من

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار تیم ملی تنیس روی میز زنان در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا، برای کسب جایگاه یازدهم این مسابقات و برابر سریلانکا برگزار شد.

در این دیدار، ملی پوشان ایران با نتیجه ۳ بر صفر صاحب برتری شدند و جایگاه یازدهم مسابقات را از آن خود کردند. ندا شهسواری و ستایش ایلوخانی در این‌ بازی صاحب برتری ۳ بر صفر شدند و شیما صفایی به برتری ۳ بر یک‌دست یافت.

شاگردان سیما لیموچی پیش از این از وجود در این دوره رقابت های قهرمانی آسیا، سهمیه مسابقات تیمی ۲۰۲۶ جهان در لندن را کسب کرده بودند.

تیم ملی تنیس روی زنان ایران‌ در دوره قبل این رقابت ها سیزدهم ‌شده می بود.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

اخبار فرهنگی

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی