دو نماینده دیگر تکواندو ایران حذف شدند/ در انتظار مدال روزهای پایانی – مهتاب من

دو نماینده دیگر تکواندو ایران حذف شدند/ در انتظار مدال روزهای پایانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش مهتاب من

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های روز پنجم بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی تکواندو صبح امروز سه شنبه ششم آبان‌ماه در شهر ووشی برگزار شد که نسترن ولی زاده و محمد صادق دهقانی در اوزان ۶۷- کیلوگرم بانوان و ۶۸- کیلوگرم آقایان نمایندگان کشورمان بودند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم با وجود ۴۹ تکواندوکار، نسترن ولی زاده ابتدا با «لیسلی سولترو» از مکزیک مبارزه کرد و در یک دیداری نزدیک ۲ بر یک باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم نیز ۷۳ تکواندوکار وزن‌کشی کردند و محمد صادق دهقانی دور نخست با «سرمت کاکوئف» از روسیه که با پرچم بی طرف در مسابقات وجود دارد دیدار که دو بر یک باخت و حذف شد.

تیم های ملی تکواندو آقایان و بانوان ایران با وجود ۱۵ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که تا بحال از جمع ۹ ملی پوشی که به میدان رفته است تنها مهدی حاجی موسایی موفق به کسب یک مدال نقره شده است. امید تکواندو ایران به روزهای پایانی و افزایش تعداد مدال ها است.

بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با وجود ۹۸۹ تکواندوکار از کشورهای گوناگون به زمان هفت روز در ووشی چین برگزار خواهد شد.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی