به گزارش مهتاب من
به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از بیست و هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان که از روز دوم آبان به میزبانی شهر ووشی چین اغاز شده است، دو ملی پوش کشورمان در قسمت آقایان و بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.
در وزن ۷۴- کیلوگرم آقایان امیرسینا بختیاری در مبارزه اول خود به مصاف فرومپات از تایلند رفت و هر چند یک راند را به این تکواندوکار اهدا کرد اما در نهایت دو بر یک برنده شد و به دور دوم صعود کرد.
ملی پوش تکواندو کشورمان در دور دوم این مسابقات به مصاف جواد آقایف از آذربایجان رفت و این بار هر دو راند را با برتری پشت سر گذاشت. حریف بختیاری دارنده مدال برنز قهرمانی جهان می بود.
بختیاری در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی مانیکونه از ایتالیا قرار گرفت و راند اول را به او اهدا کرد اما در دو راند بعدی پیروز شد و توانست جواز وجود در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.
در وزن ۵۳- کیلوگرم بانوان مبینا نعمت زاده دختر المپیکی و مدال آور ایران در مبارزه نخست خود به مصاف بو حبیب از لبنان رفت و با اقتدار از سد این حریف گذشت به مرحله سپس صعود کرد.
نعمت زاده در بازی دوم خود، برابر مروه دنچل قهرمان جهان از ترکیه دو بر صفر باخت و حذف شد.
رقابتهای روز پایانی در شرایطی برگزار شد که تیم ملی تکواندو ایران قبل از این توسط مهدی حاجی موسایی به مدال نقره رسیده می بود و روز چهارشنبه هم ابوالفضل زندی موفق شد مدال طلا را بعد از ۱۰ سال برای ایران به ارمغان بیاورد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





