فیفا به ایران بدعهدی کرده است/ اگر حذف هم شویم باید از ما تقدیر شود! – مهتاب من

فیفا به ایران بدعهدی کرده است/ اگر حذف هم شویم باید از ما تقدیر شود! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش مهتاب من

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و مصر در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ صبح امروز شنبه ۶ تیر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به آخر رسید.

روزبه چشمی در رابطه با این بازی اظهار داشت: تیم ملی ایران در این رقابت‌ها با مشکلات متعدد اداری و لجستیکی روبه رو بوده و شرایط حاضر زیاد پیچیده و دشوار است.

او در ادامه گفت: تیم در «انزوای کامل» قرار دارد و از ابتدایی‌ترین امکانات حمایتی نیز نصیب است؛ از جمله نبوده است رسانه‌های ایرانی همراه، غیبت هماهنگ‌کنندگان رسانه‌ای و مسئولان اجرایی، و این چنین عدم وجود رئیس یا نواب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در کنار تیم. این شرایط سختی روانی بسیاری را به بازیکنان تحمیل کرده و علتشده روال ریکاوری جسمی و ذهنی به‌درستی انجام نشود. مسئولان فیفا نیز به قولهای خود عمل نکرده‌اند و با وجود تعهدات اولیه، مشکلات هم چنان پابرجاست.

دفاع کننده تیم ملی ایران تصریح کرد: کارکرد تیم در دیدار برابر مصر نشان داد بازیکنان با وجود همه سختی‌ها، ۹۰ دقیقه جنگنده و منسجم ظاهر شدند و از نظر فنی و روحی توان بالایی دارند.

او گفـت: با این حال، نبوده است تمرکز ذهنی کافی و شرایط نامناسب آماده‌سازی علتشده تیم از برخی زمان‌ها در مسابقات منفعت گیری نکند و نتیجه ملزوم را کسب نکند.

چشمی این چنین افزود: اتحاد و همدلی بین بازیکنان علتشده فشارها بهتر مدیریت شود و تیم بتواند در برابر شرایط دشوار مقاومت کند.

وی در آخر خاطرنشان کرد: مقصد مهم بازیکنان اراعه عملکردی در شأن مردم ایران و تلاش برای صعود از گروه است و حتی در صورت حذف، از تلاش همه اعضای تیم باید تقدیر شود. انتظار داریم فوتبال از مسائل سیاسی جدا شود و فیفا شرایطی عادلانه‌تر برای همه تیم‌ها فراهم کند.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی