به گزارش مهتاب من
به گزارش مهتاب من از تنسیم، متن مطلب سیدعباس صالحی وزیر ارشاد به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:
«هفدهم مرداد، پاسداشت مجاهدتهای اصحاب رسانه و قلم و نماد کوششهای خستگیناپذیر خبرنگارانی است که در مسیر حقیقت قدم برمیدارند و چراغ روشنگری و آگاهیبخشی را در جامعه روشن نگاه میدارند.
روز خبرنگار، فرصتی مورد قیمت برای تشکر از شما که در رسانهها، چشم بیدار جامعه هستید و با ضمانت حرفهای و دغدغهای ارزشمندی به نام «ایران گرامی»، در روایت حقیقتها، مطالبات مردم و ترقی فرهنگی سرزمین نقشآفرینی میکنید.
قشر شریف خبرنگاران، نه تنها در انعکاس اخبار یا تحلیل رویدادها، بلکه در صیانت از حقیقت از طریق گفتن بدون لکنت آن و مبارزه با جعل و تحریف از طریق روایتسازی دروغین سهمی انکارناپذیر در افزایش یا افت اندوخته اجتماعی سرزمین دارند. از این رو، رسالت ایشان هر روز در ایران گرامی، بزرگتر و بزرگتر و بزرگتر میشود.
اینجانب با گرامیداشت همه شهدای رسانه، بویژه شهدای تازه اقتدار ایران، روز خبرنگار را به خانواده بزرگ رسانهای سرزمین تبریک میگویم و از درگاه خداوند متعال، توفیق، سلامتی و عزت روزافزون برای همه خبرنگاران گرامی ایران را مسئلت دارم.»
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





