ملی‌پوشان والیبال با شعار «ای ایران» به مصاف آمریکا رفتند + فیلم – مهتاب من

ملی‌پوشان والیبال با شعار «ای ایران» به مصاف آمریکا رفتند + فیلم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش مهتاب من

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم لیگ ملت‌ها از سوم تا هفتم تیرماه در شهرهای اورلئان (فرانسه)، گلیویسه (لهستان) و لولیانا (اسلوونی) پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه چهارم تیر) در دومین دیدار خود در شهر اورلئان به مصاف آمریکا رفت.

این دیدار در حالی اغاز شد که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به مناسبت روز عاشورا و به یاد شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ بندهای مشکی که مزین به شعار «ای ایران» می بود، روبه رو تیم ملی آمریکا سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند.

دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.

اخبار پزشکی