به گزارش مهتاب من
به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای ملی بسکتبال ۳ به ۳ دختران و پسران ایران برای وجود در رقابتهای لیگ زیر ۲۳ سال ملتهای آسیا راهی سرزمین چین خواهد شد. این رقابتها از ۲۰ الی ۲۶ مرداد در شهر هاندان چین برگزار خواهد شد. ۶ تیم ایران، مغولستان، چین، ژاپن، مالزی و قزاقستان در دو قسمت دختران و پسران در این رقابتها وجود خواهند داشت. تیمها در ۶ رقابت مجزا در ۶ روز با هم به رقابت میپردازند و در آخر، قهرمان هر روز اشکار خواهد شد.
اعضای تیمهای ملی ایران در این رقابتها به شرح زیر است:
دختران:
مهلا عابدی
مریم کریم سرمدی
شمیم نوری
مهسا کرانی
عسل نسترن تهرانی
پسران:
پیتر گریگوریان
امیر حسین یازرلو
سید محمد غفاری
مازیار نبی
علیرضا شریفی
سحر نجفی -آرمین سلیمانزاده و
بهرام سعیدیان بعنوان کادر این تیم را همراهی میکنند.
تیمهای ملی بسکتبال ۳ به ۳ دختران و پسران ایران اکنون به ترتیب در جایگاه ۸۰ و ۹۰ رنکینگ جهانی زیر ۲۳ سال قرار دارند. ملیپوشان کشورمان فارق از کسب نتیجه به منظور بهبود جایگاه خود در رده بندی جهانی بسکتبال ۳ به ۳ با برنامهریزی از سال قبل به این رقابتها اعزام خواهند شد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





