به گزارش مهتاب من
به گزارش خبرنگار فرهنگی مهتاب من از تنسیم، داریوش کاردان بعد از سالها مجدد با برنامه «چهلتیکه» به تلویزیون بازمیگردد.
محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در این باره پافشاری کرد: با دقت به این که محمدرضا علیمردانی مشغول پروژهای در نمایشخانگی بودند و امکان حضورشان در تلویزیون فراهم نبوده است، زمان قابل توجهی به جستوجو مجری مناسبی برای صندلی داغ «چهلتیکه» گشتیم. داریوش کاردان یکی از گزینههای مورد علاقه ما می بود و خوشحالیم که بعد از او گفتوگوهای انجامشده، ایشان پذیرفتند تا فصل تازه برنامه را با توانایی ارزشمندشان روی آنتن ببریم.
وی با اشاره به این که فصل تازه «چهلتیکه» سریعتر از شب یلدا به آنتن خواهد رسید، او گفت: داریوش کاردان متخصص برنامههای رادیویی و تلویزیونی است و حضورشان تواناییای گرانسنگ برای مخاطبان خواهد می بود.
مدیر شبکه نسیم در خصوص همکاری با فرزاد حسنی و ادامه مسابقه «ماندنیها» خاطرنشان کرد: با فرزاد حسنی چند مطرح در حال او مباحثه است و ایشان علاقهمندیها و پروژههای فرد دیگر نیز دارند. هر یک از این برنامهها که به جمعبندی برسند، حتماً اجرایی خواهند شد. اما فصل تازه برنامه «ماندنیها» این بار با مجری تازه آماده و روی آنتن خواهد رفت.
او این چنین در خصوص پخش برنامه «دورهمی» و ساخت برنامه با مهران مدیری به این مسئله اشاره کرد: انشاءالله با از بین بردن مشکلات حقوقی، ۴۰ تا ۴۵ تکه برنامه «دورهمی» که ساخته شده و تازه می باشند به پخش خواهد رسید.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





