به گزارش مهتاب من
به گزارش خبرنگار مهر، در سالهای تازه، اتفاقای در بین بازیکنان فوتبال پدیدار شده که به جای این که آشکار و شفاف در رابطه آینده کاری خودشان سخن بگویید کنند، از راه حلهای غیرمستقیم و پنهانی منفعت گیری میکنند.
یکی از این راه حلها، تغییراتی است که در فعالیتهای مجازی آنها مشاهده میشود. به گفتن مثال، آنها همتیمیهای اسبق خود را آنفالو میکنند و در ادامه صفحه مجازی باشگاه و مربی خاصی را جستوجو میکنند تا نشان دهند که به آن باشگاه علاقه و یا نظر دارند.
این تغییرات در فعالیتهای مجازی بازیکنان به نوعی سرنخهای پنهانی از تغییرات احتمالی در آینده شغلیشان را اراعه میدهد. در دنیای فوتبال، هر حرکتی در فضای مجازی میتواند بازتاب وسیعی در رسانهها و بین هواداران داشته باشد. به گفتن مثال، اگر یک بازیکن مشهور تصمیم بگیرد که صفحه رسمی باشگاهی را جستوجو کند، این عمل میتواند شایعه ها و گمانهزنیهای بسیاری را درمورد انتقال احتمالی او به آن باشگاه به وجود آورد.
بازیکنان با این کارهای خود فقط به جستوجو تشکیل جنگ روانی در بین هواداران می باشند تا به مقصد مهم خود که کسب پول زیاد تر از باشگاههای مدنظرشان است، برسند. این تاکتیکها میتواند سختی بسیاری را بر مدیران باشگاهها داخل کند تا پیشنهادهای بهتری اراعه دهند و برای جذب بازیکنان رقابت کنند.
در دنیای امروز، جایی که رسانههای اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره افراد دارند، بازیکنان فوتبال نیز از این بستر برای رسیدن به اهداف خود منفعتبرداری میکنند. آنها به خوبی میدانند که هواداران و رسانهها هر حرکت آنها را تحت نظر دارند و میتوانند با منفعت گیری از این دقت، موقعیتهای بهتری برای خود تشکیل کنند.
فعالیتهای مجازی بازیکنان تنها بخشی از استراتژیهای پیچیده آنها برای مدیریت حرفهایشان است. هواداران و باشگاهها باید هوشیار باشند و به همه جنبههای این عمل های دقت کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها