به گزارش مهتاب من
فونیکس با نزدیک به ۱۰۰ مرکز خدمات بعد از فروش و خدمات اختصاصیای همانند سرویس در محل، گارانتی بینظیر ۷ ساله که خدمات بسیاری را پوشش میدهد، موقعیت خود را به گفتن پرچمدار اراعه سرویسهای لوکس و برتر در صنعت خودروی کشورمان برجسته کرده است.
سرویسهای اداوری فونیکس
به جهت بالا بردن عمر سودمند خودروها و آسودگی خیال مشتریان، سرویسهای دورهای از سوی برند فونیکس در نظر گرفته شده که به طور مرتب تا زمان گارانتی ۵ ساله (یا ۱۵۰ هزار کیلومتری) و ۷ ساله (یا ۲۰۰ هزار کیلومتری) شامل بازدیدها و آچارکشیها، معاوضه قطعات مصرفی و … در فواصل وقتی معین انجام میشود.
سرویس در محل (HOME SERVICE)
هوم سرویس یا همان سرویس در محل ابتکار تازه برند فونیکس است. این سرویس به مشتریان امکان میدهد تا بازبینی خودروها را در مکان و زمان مورد نظر خود انجام بدهند.
مقصد مهم این سرویس صرفهجویی در زمان و افزایش راحتی مشتریان در دریافت خدمات خودرویی است. با دقت به این که خدمات در محل مشتری توسط کارشناسان فنی ماهر انجام میشود، این امکان برای مشتریان وجود دارد که همه سوالات و مشکلات خود را بهطور مستقیم نقل کرده و از نتایج رضایتقسمت و دقیق برخوردار شوند.
با اهمیت ترین مسئله در اراعه این سرویس، عدم نیاز به پرداخت هزینه از سوی مشتریان است و خدمات سرویس در محل به طور رایگان انجام میشود و هزینه ایاب و ذهاب تکنسینها جهت انجام سرویس در محل به مسئولیت شرکت مدیران ماشین است.
این سرویس اختصاصی اکنون در شهر تهران فعال شده و به زودی استانها و شهرهای گوناگون سرزمین به خصوص کلانشهرها نیز تحت پوشش سرویس در محل قرار میگیرند.
اعزام تیم مجرب و تجهیزمتخصصان
خدمات در محل با منفعت گیری از خودروی تیگو ۸ انجام میشود. این ماشین به طور کامل با همه ابزارهای مورد نیاز برای سرویسدهی تجهیز شده است و شامل دستگاههای ساکشن، کمپرسور باد، تورک متر، جک هیدرولیکی، ابزارهای شارژی و اقلام حفاظتی برای ماشین همانند کاورهای جلوپنجره و گلگیر و.. است.
کلیه بازدیدها از قبیل بازدید سیستم روشنایی ماشین، بازدید سیستم تهویه، بازدید نشتی سیالات از تکههای گوناگون ماشین ، بازدید کارکرد برف پاک کنها و شیشه شور، بازدید زاویه چرخها، بازدید کارکرد سیستم ترمز ماشین، کلیه بازدیدها و آچارکشی های مورد نیاز مطابق جدول سرویسهای ادواری مندرج در دفترچه راهنمای ماشین انجام میشود و درصورتی که ایرادی در هر یک از مکانیزمهای ماشین توسط سرویسکار مشاهده شود، عیب فنی در محل مشتری رفع شده و در صورت عدم امکان از بین بردن عیب در محل مشتری ماشین جهت بازدید دقیق تر به نمایندگی مجاز ارجاع میشود.
سرویسهای ادواری توسط متخصصان مجرب و آموزشدیده انجام میشود و بیشترین کیفیت و دقت را با کمترین اثرات زیستمحیطی ضمانت میکند.
نحوه خواست سرویس در محل
برای منفعت گیری از هوم سرویس، مشتریان باید به سایت شرکت مدیران ماشین به آدرس www.mvmco.ir یا اپلیکیشن مراجعه کنند و با ورود به منوی خدمات بعد از فروش و تکه نوبت دهی، خواست سرویس در محل را ثبت کنند.
کارشناسان تکه برنامهریزی سرویس در محل ۲۴ ساعت قبل از تاریخ رزرو سرویس، جهت انجام هماهنگی نهایی و اخذ آدرس، با مشتریان محترم تماس حاصل خواهند کرد.
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها