به گزارش مهتاب من
با سخن بگوییدهای اغواکننده عمل به فریب و گمراهی و بازی با سلامت مردم میکنند. همان گونه که مستحضرید، این گونه تبلیغات نه تنها فاقد پشتوانه علمی معتبر بوده، بلکه در تعداد بسیاری موارد با اصول سلامت عمومی و سیاستهای رسمی وزارت بهداشت و سازمانهای علمی سرزمین مغایرت دارد.
ادامه این روال میتواند تبدیل گمراهی مخاطبان، تشکیل انتظارات غیرواقعی در جامعه و حتی
ابراز صدمههای جدی جسمی و روانی برای مصرفکنندگان شود. در هیچ منبع معتبر علمی دنیا مصرف دمنوشهای گوناگون و مکمل اسپرولینا بدون رژیم اصولی و فعالیت بدنی برای لاغری مورد اصرار قرار نگرفته است و تنها راهکار افت وزن تبعیت از رژیم غذایی درست و فعالیت بدنی زیر نظر متخصصان و کارشناسان تغذیه است.
از آنجا که صدا و سیما به گفتن رسانه ملی ماموریت خطیر خبر رسانی
صحیح و ترقی سطح آگاهی عمومی را بر مسئولیت دارد، انتظار میرود در انتخاب و پخش تبلیغات، دقت و نظارت بیشتری اعمال گردد.
خواهشمند است دستور فرمایید ضمن توقف سریع این گونه تبلیغات، ساز و کارهای ملزوم برای بازدید علمی و کارشناسی محصولات تبلیغ شده در رسانه ملی تدوین و اجرا شود تا مطمعن عمومی نسبت به سلامت و صداقت برنامههای پخش شده نگه داری گردد.»/ایسنا
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها





