به گزارش مهتاب من
حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در او مباحثه با خبرنگار فرهنگی مهتاب من از تنسیم، از برنامه این مرکز برای فعالیت در عرصه بازارسازی فرهنگی خبر داد و او گفت: بنا داریم برای تولیدات کانون، اعم از انیمیشن و فیلم، در این مسیر فعالیت کنیم.
وی از بازارسازی فرهنگی برای انیمیشن “بچه زرنگ” خبر داد و افزود: در همین جهت برنامهریزی کردهایم تا محصولاتی را حوزه نوشتافزار، پوشاک و … با مطرح انیمیشن “بچه زرنگ” تشکیل و اراعه کنیم. تعداد اقلام این قسمت به ۴۰۰ محصول فرهنگی خواهد رسید.
حرف های میشود انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توانسته با نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان رکورد پرفروشترین فیلم کودک و با بیشتر از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مخاطب، رکورد پرمخاطبترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای ایران را کسب کند.
«بچهزرنگ» به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی روایت پسر بچهای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان میداند و در قصهای ماجراجویانه در دل جنگل، تلاش در نجات آخرین ببر ایرانی دارد.
این انیمیشن محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها