بازنگری در سهمیه های علوم پزشکی در کنکور به کجا رسید؟_مهتاب من

بازنگری در سهمیه های علوم پزشکی در کنکور به کجا رسید؟


به گزارش مهتاب من







وزیر بهداشت در رابطه بازنگری در سهمیه‌های علوم پزشکی در کنکور سراسری توضیحاتی اراعه داد.


سبدگردان زاگرس

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در مهتاب من بخوانید.



به گزارش تجارت نیوز،

محمدرضا ظفرقندی در رابطه بازنگری در سهمیه‌های علوم پزشکی در کنکور سراسری یادآور شد که اکنون صحت و سقم سهمیه‌ها و درصدها و این که آیا نیازی به تشکیل تغییرات در آنها وجود دارد در حال بازنگری و برسی است و این تغییرات باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه نوشته بازنگری در سهمیه‌های کنکور پزشکی، او گفت: سهمیه‌های ورودی به کنکور معیار عدل آموزشی است و این که افرادی برای کنکور ثبت نام می‌کنند و بر پایه مقدار نمرات و درجه بندی داخل دانشگاه شوند سهمیه بندی محسوب می‌شود.

او گفت: این نوشته مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور رئیس جمهور است و توسط وزارتخانه‌های بهداشت و علوم باید تجدیدنظر، بازبینی و برسی شود و در واقع در رابطه مقدار افرادی که می‌خواهند به طور غیرسهمیه بندی و سهمیه بندی داخل دانشگاه شوند تجدیدنظر می‌شود تا درصدها به طور مجدد برسی و اظهار شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه گفت: اکنون صحت سهمیه‌ها و درصدها و این که آیا نیازی به تشکیل تغییرات در آنها وجود دارد در حال بازنگری و برسی است و این تغییرات باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود.





منبع :


مهر






دسته بندی مطالب
اخبار کسب وکارها

خبرهای ورزشی

خبرهای اقتصادی

اخبار فرهنگی

اخبار تکنولوژی

اخبار پزشکی